Het volgen van een sales-training is een goede methode om de effectiviteit van het verkoopteam te verhogen. Maar zij alleen zijn niet de winnende factor voor omzetgroei. Wij geloven dat een doelgerichte investering in het optimaliseren van de hele commercie, van missie en visie tot en met het analyseren van de klantcommunicatie, op de lange termijn beter bijdraagt aan de continuïteit van de onderneming.

Daarom heeft EHCS een methode ontwikkeld waarin alle onderdelen voor het optimaliseren van het commerciële resultaat gebundeld in een pakket, de EHCS Academy. Dit is een programma van ongeveer twee maanden waarin de hele voorkant van het bedrijf wordt doorgelicht en de zwaarst wegende belemmeringen voor omzetgroei worden beetgepakt. Een trainingsprogramma voor het hele bedrijf inclusief de strategie. Door deze aanpak worden investeringen cijfermatig inzichtelijk. Op basis van een nul-meting wordt hierdoor ook de return on investment duidelijk.

Onze werkwijze

- Inventarisatie van de huidige situatie
- Propositie-check
- Klantportefeuille-analyse
- Klantonderzoek: Tevredenheid en communicatie
- Klantcommunicatie-check
- Commerciële strategie: ontwikkeling en implementatie
- Briefing van de organisatie en medewerkers
- Trainen en coachen van individuele medewerkers op commerciële vaardigheden
- Klantcontacttraining: voor het verhogen van service- en klantgerichtheid

Benieuwd hoe wij jouw onderneming nóg beter kunnen maken?

Vraag vrijblijvend meer informatie aan: Ja dat wil ik!